یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

توصیه ی نامه ی دوستـــــــان ....



                                                                                  

سلام سلام....                                                                

اول اینکه بابا ایول به خودم که تونستم یک ماه و یک روز یکجا بند بشم ،اما این یک ماه ویک روز مثل یک قرن و یک روز برای من گذشت، الان فکر میکنم یک بلاگتـــور ِ خیلی قدیمی و حرفه ای و کاردرستم!! – فکر کنم همین طور هم باشه  نه؟-

دوم وااااااااااااااااااای بیچاره شدم...آیدا فهمید من وبلاگ دارم .... دیگه فکر کنم همه دوستام بفهمن بس که این دختر فضولـــــــــــــــــــــــــــــه اما تهدید به طردش کردم ،خدا را چه دیدید شاید اثر کرد...

دیگه کم کم هوا داره بهاری میشه ( صد رحمت به بهار اینجا تو مسکو اصلا نمیفهمی کی بهار شده که داره تموم میشه ) خلاصه اینکه با اجازتون من زیاد هم دل خوشی از این فصل ندارم نمیدونم شاید این ناشی از این میشه که دل ِ خوشی از خودم ندارم چون منم تو این فصل پا به جهان گذاشتم؛ کاریشم نمیشه کرد مگه اینکه برم به خواب بهاری و زمستون بیدار شم...

خوب بگذریم این پست هم از طرف آیداس برای اینکه عیدتونو به خوبی برگزار کنید...

1-                  در ایام عید اختلافاتتان را با همسایه هاتان کنار بگزارید و همه، دست در دست هم ، دست همدیگر را بگیرید و بپیچانید!!

2-                  حالا که عیده بیایید به مادربزرگها و پدر بزرگهایتان سر بزنید ، آنها را ببرید خانه سالمندان و ولشان کنید!!

3-                  به خانه فامیل ها بروید و کلی شوخی کنید و وقتی سرشون گرم شد اونوقت تمام پسته ها رو بخورید و اونایی که درشون بسته اس واسه خودشون بزارید و شیرینی ها رو طوری که اونا نفهمند بریزید زمین تا خونشون کثیف بشه ....

4-                  به کوچیکترا عیدی بدید و مطمئن باشید که کوچولوها کلی ذوق زده میشن و فکر خرج کردنش میوفتن ، اما وقتی اونطرف اسکناس رو میبینن عکس شما بهشون زبون درازی میکنه( هرچه مبلغ اسکناس بیشتر باشه بهتر میسوزونه )

5-                   در ایام عید از مهموناتون استقبال کنید و وقتی اومدن تلویزیون رو روشن و سریال تماشا کنید و به اونا محل نگذارید تا زود پاشن برن...

6-                  وبهترین کار برای داشتن عیدی خوب------------>یه هفته قبل از عید برید سفر و ک... فامیلا رو که میان عید دیدنی بسوزونید...

 

امیدوارم عید ِ خوبی کنار هم داشته باشید....

45

نظرات 6 + ارسال نظر
ح 24 اسفند 1384 ساعت 02:49 ب.ظ http://bs.persianweblog.com

سلام . قالب های بلاگ اسکای ما رو ببین و ببر

امید 24 اسفند 1384 ساعت 06:31 ب.ظ http://www.sepidaar.blogsky.com

سلام... نوشته ات رو تو سپیدار دیدم... اومدم اینطرف ها... چندتا از مطالبت رو خوندم... ساده و روان و بامزه... بقیه رو هم می خونم. پیشنهاد لینک رو هم قبول دارم... از این لحظه تو رو لینک زدم... اگه تو هم این کار رو بکنی... خوشحال می شم.... با نشاط و سرفراز باشی

صخره 24 اسفند 1384 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام مامی
خوبی؟
دعام کن.

سامناک 24 اسفند 1384 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام
مرسی که پیدا را پیدا کردی
باز هم جالب نوشته ای.
معلومه که خیلی پرکاری. من منتظر نظرات جدیدت هستم.
عیدتون هم مبارک
سبز باشین مثل بهار

جمشید 25 اسفند 1384 ساعت 12:28 ق.ظ http://zakhme-aghl.blogsky.com

ااااااای چی بگم از این بهار که هر وقت از راه میرسه تمام ذوق و شور آدمو از بین میبره!
اما با همه اینهمه سال نوت مبارک
سبز سبز باشی

سامناک 25 اسفند 1384 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.samnak.blogsky.com

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد