یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

اعتصاب مدرنیسم



میدونید الان چه حسی دارم؟

احساس میکنم فقط برای اینکه تایپ فارسیم خوب بشه این وبلاگ رو راه انداختم – هیچ کس منو دوس نداله (گریه به توان n)  - آخــــــــــــــــــه نا وبلاگیتوریــــــــــــا وقتی شما نظر نمیدید من از کجا بفهمم قاطی ِ شما شدم ، نمیدونم شاید یه کم عجولم یا شایدم مخلوط کن سایت خرابه ... آخـــــــه یعنی من انقدر هیولام که هیچ کس منو تحویل نمیگیره؟؟؟؟ تا می ایید تو وبلاگم عین جن زده ها فرار میکنید ... اصلا من با همتون قهر میشم و دیگه هم مطلب نمیدم تا حداقل 20 نفر برن تو تریبون ِ من آواز بخونن....قهر قهر تا روز ِ 20 تایی ها- ببینید و تعریف و تبلیغ هم بکنید- ...  راستی فردا بالاخره پام باز میشه ودیگه باید برم سرکارام – که همان متراژ خیابانهای تهران برای شهرداری عزیز و بهبود ِ فضای زیبای شهر میباشد...  -

راستی میترسم دوباره براتون خاطره تعریف کنم ، آخه هیچ کس نمیخونه منم کاری که توش هیچ فایده ایی نداشته باشه نمیکنم

 

آه ه ه ه.... من اگر میدانستم که وجه تسمیه ی خیار چنبر چیست ، دیگر هیچ غمی نداشتم !!!(جز دوریه شما)

 

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد 29 بهمن 1384 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.397.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری اگه میشه از وبلاگ من هم سر بزن

جمشید 30 بهمن 1384 ساعت 01:59 ق.ظ http://zakhme-aghl.blogsky.com

چرا انقدر ناامید؟چرا انقدر شاکی؟
اصلا خودم همه نوشته هاتو میخونم همیشه هم برات نظر میدم خوبه؟
حالا بخند

صخره 30 بهمن 1384 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.sakhre.blogsky.com

سلام
خوبی؟
هولی خانم
صبر کن
صبر
مطالب خیلی قشنگه
من قبلا هم گفتم
یه سری حسودیشون میاد، خب به درک
داری حرفه ای کار می کنی ولی هیچوقت تهدید نکن تو کار خودت بکن بذار دیگران هم با خیال راحت بهت سر بزن
راستی از جاوا کمتر استفاده کن.
لوگوی قشنگی داری، کار خودته؟ اگه تونستی یه خورده سایزش رو کم کن.
آفرین به تو
از اینکه پات رو باز کردی خوشحالم ولی باید بری فیزیوتراپی:)
از وقتت و جوونیت خوب استفاده کن
دعام کن.

شنطیا 1 اسفند 1384 ساعت 01:33 ق.ظ http://shaghayegh-vahshi.persianblog.com

سلام وب قشنگی دارین بهتون تبریک میگم ...

تامی 1 اسفند 1384 ساعت 02:26 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام مونا خانوم اولا ممنون که لینکمو گذاشتین
دوما خدا رو شکر که پاتون خوف شده
سوما من همون دفعه اول میخواستم بگم ولی یادم رفت
به نظر من وبلاگ شما خیلی خوبه و به زودی جای خودشو بین وبلاگها باز میکنه بعدش هم شما خیلی عجولین
راستی به خدا تا اونجا که میشد لینکتون رو آوردم بالا
اگه بیشتر از این بیارم از فردا صدای همه در میاد
در ضمن خودم یکی از خوانندگان پر و پا قرص وبلاگتون هستم
پس تعطیلش نکنید
((:
موفق باشید

حالا 4 اسفند 1384 ساعت 07:48 ب.ظ

ها ها ها ها ها ها در کل چیزای با حالی می نویسید از این کارا زیاد انجام بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد