یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

آها ی مرد دیونه



آها ی مرد دیونه آهای سرمشق ِ عاشق

ببین خوشگل ِ عاشق چه جوری برات میخونه

آهای صیاد آهو  بازم بیا به این سو

ببین پای منو بستی به زنجیر عاشقونه

دلم ازت گرفته  ،  گل غصه ام شکفته

ولی حرفای نازنینت از یادم نرفته

منم دل به تو دادم ، بیا نبر زیادم

ازت دل نبریدم  بیا برس به دادم

ببین شکسته گیتار ، آهای عکس رو دیوار

بیا پیشم بمون به من نگو خدا نگهدار

دلم بسته به احساس تو ای عاشق ِ نازم

تا اون روزی که قلبم بزنه ترانه سازم ،  برات ترانه سازم تا آهنگی بسازم

بازم میخوام با تو ، تو اون قفس خونه بسازم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
صخره 30 بهمن 1384 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.sakhre.blogsky.com

سلام
آهوی من قهره؟
:(
دعام کن.

amiirpayami 18 آذر 1400 ساعت 10:56 ق.ظ

ایکاش خانومی من دست برداره از آوارگی و دربدری خونه داشتیم سرمون گرم زندگیمون بود الهی بمیره اون کسی بینمون جدایی انداخت.
شمارمو می‌نویسم واسه اینکه مزاحمم بشی نیس .شاید خانومیم متن خوند یهو دلش سوخت یهو شمارمو ببینه دلش خاکستر بشه برگرده . فاطمه خانومم برو باهرکی میخای هرموقع پیر شدی زشت شدی دل آقا منصور زدی برگرد بیا چشم براهتم آخه تا ابد واسم جوون خوشگلی دوستت دارم حتی اگه برگشتی نبودم سر خاکم بیا اونجا هم منتظرتم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد