یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

ولنتاین به 21 فوریه موکول شد...



آره درست خوندید ولنتاین از 14 فوریه به 21 فوریه منتقل شد...

طبق خبرهای متعدد و معتبر ، طی ِ نشستی که مسئولین زیر ربط در این رابطه داشتن به این نتیجه رسیدند که این روز رو یک هفته دیرتر برگزار کنند.

این مسئولین که متشکل شده بود از من و دوستام بعد از سنجیدنه همه ی جوانب – یعنی پای بنده که تو گچه- صلاح( چه میدونم شایدم سلاح درست باشه، واین موقعه است که باید دست به دامن و یا شاید شلواره جناب سخره شرمنده صخره بشیم) رو در این دیدیم که تا باز شدن گچ پای من صبر را پیشه ی خود سازیم ؛ البته اینو باید متذکر بشم که این روز تا یک هفته ادامه خواهد داشت زیرا تعداد دل دادگان زیاد است و یک روز کفاف نمیکند، بخاطر همین یکی 21 فوریه ِ یکی 22 و الی آخر....


عقــــل میگوید:"مرو .... گم میشوی            گم در این ....اعماق مردم میشوی

عشــــق میگوید:"بله....گم میشوم             درعــوض از جنس ِ مــــردم میشوم

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد 24 بهمن 1384 ساعت 05:14 ب.ظ http://wall.blogsky.com

شعر قشنگی بود .نمرت ۲۰...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد