یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

من کیستم؟ من چیستم؟ من آدمم ، یا نیستم؟!

 

سلام . نمیدونم خودمو با چه اسمی معرفی کنم انقدر لقب دارم که عن قریبِ اسم اصلم رو فراموش کنم ، اما طبق شواهد و مدارک موجود در اداره  ثبت  عتیقه جاتِ ملی(-----> )اسمم مونا است و 21 سالمه و باور کنید که اگه یک نفر  هم -بر فرض محال - یافت نشه که از چشم گشودن من به دنیای وبلاگ خوشحالو خرسند شود؛ من خود به تنهایی و به شخصه هم خوشحالم و هم خرسند!(وبه این می گن یه موصوف و دو صفت! واقعا خدا حداقل واسه خودم نگه داردم که عجب موصوفی هستم و شگفت موجودی!)

به هر تقدیر، هر کسی که هستم فعلا دارم تو دنیای وبلاگ متولد می شم و راه فراری هم نیست اگه هم هست ، حال فراری نیست.



                                                       دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ
                                                         ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ
                                                      دانی که از آدمی چه ماند پس مرگ
                                           عشق است و محبت است و باقی همه هیچ ........

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهبود 23 بهمن 1384 ساعت 09:13 ب.ظ

مثل اینکه جالب باشی دوباره مییام...

مرسی تو هم خوب به نظر می یای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد