یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

ترک عادت موجب ِ مرض ست...



عرضم به حضور ِ نامرئیتون که یه وقت خدایی نکرده ،زبونم لای در ، شستم چلاق ؛ فکر نکنید من یه آدمه علافم و صد البته عقده ای که هنوز متن قبلیم از گلوتون پایین نرفته فرتو فرت (فرطو فرط،بخدا تو لغت معنی نبود ) یکی دیگه تعارفتون میکنم ... نخیر بنده که هی زود به زود خودمو به روز میکنمبخاطره پای مبارکمه که منو خونه نشین کرده ؛ میگما تازه دارم به این نتیجه میرسم که میگن اگه خدا ازت یه چیزیو بگیره عوضش یه چیزه بهتر میده( حالا بگذریم که خوده همین چیز جای بسی بحث داره) واقعا من تا به امروز هیچ وقت به عمق این حرف نرسیده بودم ، خدا پامو گرفت اما بهم قدرت داد که بنویسم تا دوستای خوبی مثل شما پیدا کنم – واقعا بنازم به عظمتش که خیلی باحاله- فقط کافیه این پای من از اسارت گچ دربیاد اونوقته که دیگه شما باید بدوید دنبالم

خلاصه اینکه صبح که متین داشت میرفت پی ِ کسب ِ علمو دانش هنوز نرفته پائین برگشت میخوره به سمت خونه البته با دست پر و با کوله باری از عشق و صفا ...اینا رو وقتی که من از خواب پا شدم و یه دسته گل که روش نوشته شده بود تقدیم به یگانه هستیم*!- نه نیستیم- ( نه مثل اینکه از ما علامه تر هم تو املاء پیدا میشه) به همراه یه جعبه ی کادویی ناناز و یه برگه که روش نوشته بود برای مونای عزیز ؛رو میزم دیدم مامی تعریف کرد... کی می تونست باشه غیر از رامین؟ آخه هیچ بلبله عاقلی صبح الطلوع پا نمیشه بیاد زیر پنجره ی معبودش سوت بلبلی بزنه چه برسه به رامین که یه جورایی 2 تا پا داره و بهش میگن آدم!!! الان 7 هفته اس باهاش قهرم نمیدونم چرا تو این مدت سراغمو نگرفت ، اما اینطوری که بوش میاد میخواسته ببینه من دلم براش پر میکشه یا نه ...بی معرفت حتی یه زنگ نزد ببینه نفس میکشم یا نه... اصلا میدونید چیه میرم هدیه اشو میدم به یکی دیگه تا حالش گرفته بشه...آره فکر دل شکستونکی کردم همین کارو می کنم....

روز مادر مبارک بــــــــــــــــــــاد...

*. هستیم = هستی ام

                                                

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پریا 27 بهمن 1384 ساعت 02:38 ق.ظ

بابا بیخیال.....خیلی باحالی جیگر

تامی 27 بهمن 1384 ساعت 03:23 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام مونا خانوم
اول از همه ورودتون به بلاگ اسکای رو بااینکه دیر شده تبریک میگم
دوم اینکه چون از وبلاگتون خیلی خوشم اومد بهتون لینک دادم
شما هم اگه دوست داشتین لینک بدین اگه نداشتین هم بازم لینک بدین
سوما هیچی
چهارما هم هیچی
پنجما موفق باشید

صخره 27 بهمن 1384 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.sakhre.blogsky.com

سلام با نمک خانم
خوبی؟
من همیشه در کمک به دوستام حاظر به یراق ام (من یراق ندارم ها!(چشمک))
با دل کسی هم بازی نکن
ایوول به این نوشته هات
تند تند آپ کنی کسی نمی گی علافی بلکه استعدادت رو می رسونه و این که نیومده خیلی ها رو، روشون رو کمک کردی
آفرین
ادامه بده
در مورد عکس هم سعی کن استفاده کنی ولی معتادش نشی.
موفق باشی
لینکت می کنم با اجازه
دعام کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد