یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

عجب دنیای باحالی داریم .....



سلام به همه افرادی که لطف میکنن و به من سر میزنن تا من ضایع نشم ؛ حالا بعضی ها بیشتر لطف میکنن و با کامنت میفهمونن که من هم بودمااااااا و بعضی ها مثل همون قضیه جن زدگی که قبلن گفتم ....

گفتم ضایع یاد امروز عصر افتادم ، به عمر تمام مسخره ام قسم هیچ وقت به اندازه ی امروز ضایع نشده بودم ( البته زیاد نه) ...

حیف که گفتم دیگه از خودم نمیگم مگرنه اتفاق امروز رو براتون تعریف میکردم....

یک لحضه صبر کنید پیج کامنت هاتونو اومد برم ببینم چه خبره – جایی نریدااااااااااااااا-

.....

.....

اومدم ، دیر که نکردم؟... مثل اینکه مقامات اجازه درج خاطراتت مسخره منو رو صادر کردن.... اما فکر کنم باید سرو ته شو بزنم ، دیگه چی میخواهد از آن باقی بماند من نمیدانم... پس دیگه از خودم میگم ...از پست بعدی منتظر اراجیف من باشید؛ اتفاق امروز رو تو پست بعدی براتون مینویسم چون قرار ِ بخاطر اون اتفاق یه انتقامی با یه دختره که باهاش همین امروز دوست شدم از یک نفر بگیریم....

آهان تا یادم نرفته این جمله زیرهم برای آقا مرتضی گل هست:

زندگی بدی و خوبی های زیادی داره ، بدی هاشو وللش ، خوبیش اینه که یه روزی تمام میشه...  اگه تو هم به این روش بری جلو از همه راحتر میشی...

اینم مخصوص مسعود :

یه سری دیگه حقایقی وجود دارند که اثبات کردنشان نشانگر اینست که ما خیلی علافیم...  ( حالا ما نه من تا به کسی برنخوره خدایی نکرده )

........


                     

صدام کرد جواب ندادم.گفت با تو ام دلفین!
پرسیدم با دلفین هستی!؟ گفت:تورو می گم!تو مثل دلفینا حرف می زنی.دلفین ها احساس دارن
گفتم:منم دلفینا رو دوست دارم.دلفین ها شاهزاده های طلسم شده اند؛من دلفین می خوام
گفت :خودت دلفینی
می خواستم بگم من ماهی ام..اما فرصت نشد که بگم.با یه حرکت کوچیک از توی دستاش لغزیدم
حالا منم می خوام برم دلفینا رو پیدا کنم...

بچه ها از اونجا که من به قول بعضی ها 5 میزنم  میشه منظور این متن رو به من بگید...دنیایی ممنون می شوم ....

به امید دنیایی که پر از دلفینای با احساس بشه....

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
جمشید 15 اسفند 1384 ساعت 12:41 ق.ظ http://zakhme-aghl.blogsky.com

منظورش حتما اینه که تو خودت در جایکاه خیلی والایی هستی اگر قدر خودتو بدونی و ارزش و منزلت خودتو بشناسی.درستم میگه اگه خودت خودتو باور کنی میتونی دنیا رو تکون بدی
راستی:دینگ دینگ!!

تامی 15 اسفند 1384 ساعت 02:06 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام منونا جون اصلا لازم نیست وقتت رو تلف کنی
و بیای وبلاگ من ساعت بزنی
چون من همینطوریش هم بهت سر میزنم
شاید منظور از اون متن هم من بودم کی میدونه ((:

تامی 15 اسفند 1384 ساعت 02:08 ق.ظ http://barname.blogsky.com

ببخشید مونا جون

صخره 15 اسفند 1384 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.sakhre.blogsky.com

سلام نمک من
خوبی؟
چه قد ناز داری نازنین؟
دعام کن.

[ بدون نام ] 15 اسفند 1384 ساعت 03:23 ب.ظ http://looyatan.blogsky.com

سلام نثر روان و دل نشینی داری خوشحالم که با وبلا گت آشنا شدم متوجه نشدم که باید تلفظ صحیح چی رو برایت بنویسم دوباره به ما سر بزن لینک شما هم به چشم برایت آرزوی موفقیت میکنم

مرتضی 16 اسفند 1384 ساعت 11:19 ق.ظ http://crazypc.blogsky.com

سلام اول شما لینک بده بعد ما در خدمتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد