یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

هیچ چیز عوض نشده....



سلام به همه ....من دوباره با کمال پررویی اومدم

ظاهرا" چیزی عوض نشده
جز ته اون چشمام، که توش فقط یه خورد غم پاشیدن
جز گوشه لبام، که مهر سکوت روش خورده
جز نوک پاهام، که دیگه نای رفتن و ادامه دادن نداره
جز نوک انگشتام، که دیگه توان نوشتن نداره
می بینی هیچی عوض نشده....!


حالا یه چیز بگم تا دلتون باز بشه:

·         آهای خلبان بزن جاده خاکی! وگرنه هفت تیرمو می کشم!

·         آقا جان ما تو هوائیم ، جاده خاکی چیه؟!

·         حرف نباشه وگرنه هفت تیرو بیشتر میکشم!!

به امید روزهای طلایی برای دوستایی که از طلا هم با ارزشترند....

نظرات 1 + ارسال نظر
صخره 11 اسفند 1384 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.sakhre.blogsky.com

سلام
ممنون عزیزکم
ممنون
دعام کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد