یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

چطــــور بهتون بگــــــم؟!!



چطور بهت بگم دوست داشتن چیه ؟
چه چشمات باز باشن ، چه بسته                   
باز اونی که ، تو دوستش داری رو نشونت می دن
به این می گن دوست داشتن و آغاز عشقه

آخه چه جوری می تونم بهت بگم ، عشق چیه ؟
وقتی تو خواب و بیداری فقط به فکر اونی
هزار تا فکروخیال خوب براش می کنی
وقتی که اونو دیگه از خودت می دونی 
به این می گن عشق ... و نه خوابه و نه بیداری و یه جور جادوئه

آخه چه جوری بهت بگم جادو چیه ؟
عشق مثل یه جادو می مونه و تو رو اسیر خودش می کنه
اون موقع دلت دنبال هزارتا راه فرار می گرده به این می گن جادو و در واقع تقدیر توئه

چطور بهت بگم تقدیر چیه ؟
تقدیر یعنی ...خوب ... تو به کسی دل می بندی که اسمش رو قلبت نوشته شده باشه
به این می گن تقدیر و اونو فقط یکی تو آسمونا می نویسه

کسی نمی دونه که تقدیر تو کیه
.ولی مطمئنا نیمه ای از قلب توئه

چطور بهت بگم قلب چیه ؟
بابا ... اصلا تو هیچی نوفهمی ... برو یه مطلب دیگه بخون حوصلت رو ندارم

نظرات 11 + ارسال نظر
صخره 11 اسفند 1384 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.sakhre.blogsky.com

سلام
*
برخیزم و عزم باده ناب کنم رنگ رخ خود به رنگ عناب کنم
این عقل فضول پیشه را مشتی می بر روی زنم چنانکه در خواب کنم
*
نگفتی من رو به داداشی قبول داری نازنینم
دعام کن.

صخره 11 اسفند 1384 ساعت 10:48 ب.ظ

قلبم رو شاد کردی
خدا شادت کنه
دعام کن.

بهنام 12 اسفند 1384 ساعت 08:19 ق.ظ http://baran3.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری.خصوصا پروفایلت.
ممنون که سرزدی بازم بیا مقدمت گرامی
همیشه سبز و پایدار باشی

ماسکویچ 12 اسفند 1384 ساعت 08:20 ق.ظ

شما عزیزم که نوشته بودی مادرم روسی است برای ماسکو دق شده ام... پیام که به روسی نوشتم با ان نوشته خودت پاک کردی ندانستم چرا...

سامناک 12 اسفند 1384 ساعت 08:52 ق.ظ

سلام
از اینکه به من سر زدی خوشحال شدم
وبلاگ قشنگ و خانائی دارید و نوشته هائی جالب و خواندنی
متنظر کارهای زیباتر و بهترت هستم
بازم به من سر بزن
موفق باشی

صخره 12 اسفند 1384 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.sakhre.blogsky.com

سلام
قربون آبجی گلم
بگو کی آنی؟
دعام کن.

صخره 12 اسفند 1384 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام داداشی
خوبی؟
***
رمیده
نمی دانم چه می خواهم خدا یا
به دنبال چه می گردم شب و روز
چه می جوید نگاه خسته من
چرا افسرده است این قلب پر سوز
ز جمع آشنایان میگریزم
به کنجی می خزم آرام و خاموش
نگاهم غوطه ور در تیرگیها
به بیمار دل خود می دهم گوش
گریزانم از این مردم که با من
به ظاهر همدم ویکرنگ هستند
ولی در باطن از فرط حقارت
بدامانم دو صد پیرایه بستند
از این مردم که تا شعرم شنیدند
برویم چون گلی خوشبو شکفتند
ولی آن دم که در خلوت نشستند
مرا دیوانه ای بد نام گفتند
دل من ای دل دیوانه من
که می سوزی از این بیگانگی ها
مکن دیگر ز دست غیر فریاد
خدا را بس کن این دیوانگی ها
****
دعام کن.

درویش(کاظم) 12 اسفند 1384 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.saze-darvish.blogfa.com/

سلام
خودبیییییی؟
ببخشید دیر سر زدم
من آپم
در مورد اون نظرتووون
به روی چشمام
هفته اینده تبلیغ وبلگ شمارو میذارم
خوبه؟
شما هم برا من یه کم تبلیق کن
ممنون
منتظرم
فعلا

رضا 12 اسفند 1384 ساعت 10:21 ب.ظ http://dosteman.blogsky.com

سلام من وب تو رو لینک کردم خواستی توهم وب منو لینک کن

ونــــــــــداد 13 اسفند 1384 ساعت 09:23 ق.ظ http://vandadk.blogsky.com/

سلام
وبلاگ بسیار قشنگی داری همشون و خوندم ولی خوب کارتم هم تموم شد اشکالی نداره ارزش داشت
اگه بت بگم با بعضی نوشته هات گریه کردم شاید باورت نشه
هرسخن از دل برآید لاجرم بر دل نشیند
خوشحال میشم به من هم یک سری بزنی اگر هم افتخار دادی لینک منو بذار منم لینک وبلاگ قشنگ تورو میذارم

جمشید 13 اسفند 1384 ساعت 11:52 ق.ظ http://zakhme-aghl.blogsky.com

سلام خانوم جان!
دوست داشتن و عشق و تقدیر و جادو رو اگه بخوای هوب نگاه کنی میبینی که همش یه چیزه.عشق یه جادوئه جادویی که تقدیرتو با یه چشم بندی ساده جلو چشمات باز میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد