یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

ایـــزوینید ماسکویچ...



سلام...

اون پست بخاطر یه سری دلخوری ها  بود که با یکی پیدا کرده بودم و اعصابم خورد شده بود...

دیگه هم ازش ناراحت نیستم... منم اون پست رو به طور کامل پاک کردم و احتمالا کامنت شما تو اون پست بوده و متاسفانه من کامنت شما رو ندیدم...فقط همین ... پس اون کارو به دلیل بی احترامی ندون...

وباز متاسفانه جنابعالی ایمیل یا آدرسی برام تو این کامنت تون نگزاشته بودید که براتون دلیل این اشتباهمو که از روی قصد نبوده توضیح بدم...

راد پازناکومیتسا ...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا 13 اسفند 1384 ساعت 07:58 ب.ظ http://dosteman.blogsky.com

بچه خوشم میاد مثل خودم شوخی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد