یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

چهــــــارشنبه گــــــوری....



سلام به همه ی دوستای نازنینم ، چه اونایی که الان به انواع و اقسام ِ سلاح های جنگی مجهزن و چه اونایی که مثل من سیاه لشگرن

این به اصطلاح چهارشنبه سوری جای بسی بحث داره :

چهارشنبه سوری از 3 بخش تشکیل شده

1-      چهارشنبه : که نقطه ی انحرافی ِ مسئله است چون اصلا چهارشنبه برگزار نمیشه ...

2-      سور: که الان تبدیل شده به گور ، چون سور به معنی ِ مهمانی و جشن ِ اما الانه دیگه خودشونو آماده میکنن برن تو گور

3-      ی : که فکر کنم منظور همون یِ یِ یِ باشه که هنگام ِ ادا دراوردن و دهن کجی ازون استفاده میشه و بخاطر این آخر لغت اینو گذاشتن که بطور غیرمستقیم بگن مهمونی و بزن برقص کیلو چنده

خوب اینم از تجزیه تحلیل ِ بنده ، حالا اگه شما نظری دیگه دارید همگان را روشن بفرمائیدفقط جون ِ هرکی دوست دارید نگید چه بی مزه اماااااااا

ولی هر چی هست جالب هست اما مراقب خودتون باشید که بلایی سرتون نیاد چون یک دنیای پشیمونی براتون می مونه – از طرف ِخاله پیر ِ زن- ، محل ما که خیلی فاز میده امیدوارم بهم خوش بگذره

با آرزوی پیروزی در چهارشنبه گوری واسه همه ی جوونای رزمنده

46

نظرات 3 + ارسال نظر
someone 23 اسفند 1384 ساعت 09:44 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سال جدید با اتفاقات جدید در راه هست ... نوروزتان پیروز ...

تامی 24 اسفند 1384 ساعت 04:15 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام مونا جون جات خالی چه کیفی داد
یه لحظه فکر کردم تو دوران ۸ سال دفاع خیلی مقدسم ((:
عیدتم از الان مبارک موفق باشی

جمشید 24 اسفند 1384 ساعت 10:21 ق.ظ http://zakhme-aghl.blogsky.com

به قول یه بنده خدایی که دیشب اومده بود ماها بمب اتم میخوایم چه کار؟؟؟همین دیشب قد ۱۰۰ تا بمب نارنجک زدن!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد