یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

یادی از من و دوستــــــــــــــــــام

من نه دُم دارم نه شاخ اما عوضش یه وبلاگ دارم که اگه شاخ و دم نداشته باشه جای تعجبه!!!

خاطرات "روزانه" یک آدم "شــب کار" ...!!



 

(این از من نیستا اگه جایی خوندید نگید مونا دزد کلمات هستا....)

شــنبـــــه : خـــــوررر ... پــــف!!

 

یکـــشنبــه : خـــــوررر ... پــــف!!

 

دوشـــنبــه : خـــــوررر ... پــــف!!

 

سه شنبـه : خـــــوررر ... پــــف!!

 

چهارشنبـه : خـــــوررر ... پــــف!!

 

پنج شنبــه : خـــــوررر ... پــــف!!

 

جــــمــعــه : خـــــوررر ... پــــف!!

 


یه سوال ِ فنی:

 

به نظر شما امـــــروز ، همون فردایی هست که دیـــــروز در انتظارش بودیم؟

 

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا ... ترلان 29 بهمن 1384 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.rezatarlan.blogsky.com

سلام مونا

ممنون که بهم سر زدی ... ممنون که دعوتم کردی ... ( اما نمیدونم به چی ... حالا یه نوشابه خارجی باز میکنم واسه خودم به حساب تو ) ...

در جواب سوالت باید بگم که : نه نیست

علی 29 بهمن 1384 ساعت 06:26 ب.ظ http://ddn.blogsky.com

salam khbi . mersy ke be man sarzadi . eshla ke ie rooz entezaram be sar biad vali midoni har entezary ke be sar mirese ye entezere dige jasho migire . movafagh bashi .

محسن 28 فروردین 1385 ساعت 12:36 ق.ظ http://mohsen1388.persianblog.com

سلام ... نمیدونم اشتباهی اومدم یا درست ؟ من دنبال یه مونایی !! میگردم که قبلا دو تا وبلاگ تو همین بلاگ اسکای داشت . ولی نمیدونم چرا از اسفند پارسال هر دو رو حذف کرد . و صد البته هم شما و هم ایشون آدرس ایمیلی تو دار و بساط تون ننوشتید . حالا فقط یه سوال دارم شما همون مونایی یا .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد